| Author |
Message |
|
kir
|
 Til våre krigere
Hei, som Ordfører har jeg tenkt å belønne dem som drar rundt i verden for å trene seg opp til å bli sterke krigere for eNorge. Om du er Oslo borger og trenger gifts etter å ha vært ute og kriget, meld deg her. Har enda ikke funnet ut hvordan jeg får brukt noen av pengene til Oslo, så om noen kan forklare meg det hadde det vært fint ------------- Hi if you are a sitizen of Oslo and need gifts because you have been in war, please let me know here.
_________________ Ex Gullpartiet
|
| 02 Aug 2008 12:33 |
|
 |
|
Forconin
Administrator
|
 Re: Til våre krigere
kir: http://www.erepublik.com/region-230-economy.htmlYou can use the money on the monetary exchange by selecting the "oslo"-account when you are putting a offer on the market or when you are buying a offer.
_________________ Minister of Foreign Relations http://www.erepublik.no IRC: EFnet #Erepublik #Binaryparty
|
| 02 Aug 2008 13:17 |
|
 |
|
kir
|
Ok. now I get it, thank you 
|
| 02 Aug 2008 16:46 |
|
 |
|
kir
|
Ja det får man si, her var det mange soldater! Er det ingen soldater i Oslo regionen som har vært og "trent" ute i verden? Gifts venter på dere 
|
| 04 Aug 2008 14:08 |
|
 |
|
vann
|
hmm.. nesten så jeg vurderer å flytte Oslo. Nesten.....
mvh sgt. Vann
|
| 04 Aug 2008 16:23 |
|
 |
|
kir
|
Hmm..voldsomt til trafikk her inne, men skal prøve å få klemt inn en kunngjøring her Tillbudet om gifts står fortsatt ved lag. Det kan jo være at noen av dere har vært ute i den store verden og kriget i det siste, eller om dere bare føler dere litt svake, spørr her Oslo regionen om litt styrke --- If you have been out in a war lately, you can ask for gifts here (only people from Oslo  ) or if you feel weak, ask the Oslo region here for strengh 
|
| 26 Aug 2008 22:32 |
|
 |
|
Kenneth Viking
|
unnskyld hvis jeg ikke har forstått det riktig:P har akkurat bynt å spille dette spillet, men er det ikke litt dumt å velge en ordfører som ikke vet ossen man skal bruke pengene til oslo?`mener at en som har en sånn stilling bør vite fult og klart hva en skal gjøre, men du vet det sikkert nå kir, og jeg er sikker på at du vill gjøre en glimrende jobb ^^
_________________ - Former GP Party president - Former minister of immigration - And i think im the only one who was president in only the 2 last days in the President period^^? haha
|
| 05 Oct 2008 09:42 |
|
 |
|
kir
|
Hei Kenneth Viking, da jeg ble valgt første gangen for to mnd siden,så hadde jeg ikke problemer med å skjønne hva jeg skulle bruke pengene på, men hvordan få dem ut av Oslo kontoen Har prøvd å få liv i Oslo folket ved å opprette dette forumet, men som du ser, de er utrolig treige Har forøvrig ikke brukt penger på folket da ingen forespørsler er kommet inn
|
| 05 Oct 2008 10:14 |
|
 |
|
Kenneth Viking
|
hehe, okey^^ jeg er ganske aktiv på forum så kanskje flere henger seg på hvis de ser at flere poster her inne:)?
jeg er ny i dette spillet så jeg vet ikke så veldig mye om det enda, men hva kan du bruke pengene på xP? eller sto det på den linken ovenfor?
_________________ - Former GP Party president - Former minister of immigration - And i think im the only one who was president in only the 2 last days in the President period^^? haha
|
| 05 Oct 2008 10:26 |
|
 |
|
kir
|
Vel, opprinnelig var det meningen at dem som hadde vært ute i krig og mistet welnes, kunne komme inn her og få gifts av Oslo komm. (Bare Oslofolk da) Men nå er det ingen kriger rundt i verden, alle venter på V1. Ordfører stillingen forsvinner i den nye versjonen, så tilbudet er åpent til alle Oslo folk som vil ha welnes. Pengene forsvinner da inn i statskassen går jeg ut fra, så vi kan like godt bruke litt av dem 
|
| 05 Oct 2008 11:11 |
|
 |
|
Glost
|
hvor mye er det i kommune kassa?
_________________ Dave McCoy: Ikke noen gullklokke for korrupte troll vettu Forconin, er en ledig celle i guantanamo dog..
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience
|
| 05 Oct 2008 14:58 |
|
 |
|
kir
|
Kommer ikke inn på spillet for øyeblikket, men mener å huske at det er litt over 50Gull. Har veksla inn etterhvert som pengene har kommet inn, over i billig gull.
|
| 05 Oct 2008 15:09 |
|
 |
|
Kenneth Viking
|
jeg sier ikke nei til litt wellness jeg ^^, hehe, men nå har ikke jeg vært ute og kriga heller da xP hehe, men hvor står det hva som skjer i V1,, ossen det kommer til å bli:)?
|
| 05 Oct 2008 16:05 |
|
 |
|
kir
|
Mesteparten er hemmelig, men inne på spillet under Media-inside info, der finner du alt som Admin har lagt ut
|
| 05 Oct 2008 16:26 |
|
 |
|
Kenneth Viking
|
okey:) takker, jeg skal nokk finne litt informasjon om det så fort jeg kommer inn ^^
|
| 05 Oct 2008 16:30 |
|
 |
|